SĄVOKOS IR PAAIŠKINIMAI

PRADEDANTIEJI – laukiami niekada nepraktikavę Iyengar jogos, žengiantys pirmuosius žingsnius nuostabios praktikos keliu. Labai svarbu praktikuoti nuolatos, be pertraukų, bent du kartus per savaitę.

PAŽENGUSIEJI – praktikuojantys Iyengar jogą ne mažiau kaip 1 metus, tobulinantys savo praktiką po pradedančiųjų kurso. Atliekame vis sudėtingesnes asanas ir kartojame jau žinomas, vis giliau žengdami, analizuodami ir suprasdami savo kūną ir vidinį Aš.

BENDRA PRAKTIKA – renkasi visi norintys, visų lygių (pradedantieji ir pažengusieji), lankantys bet kurios grupės užsiėmimus. Praktika pritaikoma pagal susirinkusiųjų pasirengimo lygį.

JOGA RYTE – rytinė jogos praktika visiems, norintiems pradėti naująją darbo savaitę pasveikinant Saulę. Gera savijauta, fizinis pajėgumas ir paprasčiausias malonumas nuo pirmadienio ryto.

JOGA PRIEŠPIEČIAMS – bendra praktika visų lygių praktikuotojams. Laukiami visi, dienos metu norintys švelnesnės jogos praktikos. Senjorai ypač laukiami.

NĖŠČIŲJŲ PRAKTIKA – išskirtinio dėmesio reikalaujanti jogos praktika, skirta būsimoms mamytėms. Laukiama kiekviena – praktikuojanti ar naujokė, niekad nelankiusi jogos užsiėmimų. Programos sudaromos individualiai, atsižvelgiant į Jūsų jogos praktiką ir nėštumo laikotarpį. Nėščiųjų praktika skiriasi nuo kasdienės praktikos: ji atverianti ir stiprinanti, raminanti ir atpalaiduojanti, daugiau dėmesio skiriant besilaukiančios mamytės gerai savijautai ir kūdikėlio augimui.

MAMOS SU MAŽYLIAIS – po gimdymo moterys grįžta į jogos praktiką panašiai po 3 mėn. Tačiau retai kuri gali išeiti į jogos studiją palikusi vaikutį namuose. Ši studija ir šis laikas skirtas Jums, mamytėms ir (ar) tėveliams, norintiems kartu su mažyliu pusantros valandos skirti sau, savo jogos praktikai, sveikatinimui, atsipalaidavimui. Vaikutis bus šalimais, bus matomas, girdimas, jaučiamas ir jei pageidaus, drauge su Jumis įsijungs į jogos praktiką.

ATSTATOMOJI PRAKTIKA + PRANAJAMA – savaitei besibaigiant skiriamas laikas atsipalaiduoti ir žengti tolimesnį žingsnį jogos praktikos keliu. Šiuose užsiėmimuose praktikuojame asanas, parengiančias pranajamai. Pusvalandis skiriamas tik pranajamai. Svarbiausia - subtilumas ir įsiklausimas ką darau ir kaip darau. Skirta visiems.

TERAPINĖ – jeigu konkrečiu laikotarpiu dėl apriboto judėjimo, nugaros, galvos, virškinamojo trakto, priešmenstruacinio sindromo (PMS) ar kt. skausmų, negalite ar nenorite lankyti bendrų stipresnių užsiėmimų, jūs laukiami šioje grupėje.
Ilgametė asmeninė praktika ir mokymas parodė, kad dažniausiai skundžiamės nugaros ir galvos skausmais. Ir tai suprantama, nes didesnę dienos dalį praleidžiame sėdėdami, didesnis krūvis tenka sąnariams, sutrinka normali jėgų pusiausvyra, energijos tėkmė. Tai skatina tolesnę vienpusę apkrovą, dėl kurios greičiau susidėvi sąnariai, sumažėja raumenų ir sąnarių lankstumas. Dėl sėdimos veiklos susitraukia raumenys, o tai neleidžia stuburui išlikti sveikam, neleidžia mūsų energijai tekėti laisvai. Kviečiu nelikti namuose lovoje, o ateiti į specializuotą jogos užsiėmimą ir atlikti kelias, jūsų problemai pritaikytas asanas. Padėkime patys sau, mūsų galimybės neribotos.

TIK VYRAMS – labai dažnai užduodamas klausimas: kodėl jogą praktikuoja palyginus nedaug vyrų? Europoje net 95 proc. visų praktikuojančiųjų jogą sudaro moterys. Argi tik joms rūpi tobulėjimas, gera savijauta, proto ramybė? Argi tik moterys ugdo sugebėjimą save giliau pažinti, savo lankstumą, ištvermę, jėgą, atvirumą, dėmesingumą ir visas kitas savybes, kurias galima įgyti jogos praktikos pagalba?
Vaikinai, vyrai, paneikite besiformuojančią nuomonę. Pradėkite praktikuoti Iyengar jogą. Joga stiprina, ji užgrūdina, ji disciplinuoja ir tuo pačiu metu - joga atpalaiduoja, padeda valdyti stresą, gydo, išlaisvina, nutraukia daug nereikalingų kančių. Būti stipriais ir sveikais, laimingais ir dėmesingais norite ir Jūs, tad pradėkite jau šiandien.

KARTU SU VAIKAIS – praktika visai šeimai. Renkamės kartu: jau savarankiškai vaikštantys vaikučiai, paaugliai ir panelės, tėveliai ir mamytės, močiutės ir seneliai. Kiekvienas rasime sau priimtiną praktikos tempą, smagias asanas ir laiką poilsiui. plačiau...

PRIVATI – norintys privatumo ar individualaus, negrupinio mokymo, renkasi privačius užsiėmimus. Tik Jums sudaryta programa. Atskirai suderiname užsiėmimo trukmę.